منتديات امير العذاب
نحن سعداء جداً لاختيارك بأن تكون واحداً من أسرتنا و نتمنى لك الأستمتاع بالإقامة معنا.

مع أطيب الأمنيات
إدارة المنتدى
منتديات امير العذاب
نحن سعداء جداً لاختيارك بأن تكون واحداً من أسرتنا و نتمنى لك الأستمتاع بالإقامة معنا.

مع أطيب الأمنيات
إدارة المنتدى
منتديات امير العذاب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى امير العذاب يرحب بالسادة الزائرين والاعضاء الجدد ونتمنى ان يتم قضاء وقت ممتع معنا دائما ونعدكم بكل ماهو جديد دائما معنا ادارة المنتدى بلال الاسناوى ( امير العذاب )

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ضحك مالوش حل

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
امير العذاب
Admin
امير العذاب

ضحك مالوش حل  Empty
مُساهمةموضوع: ضحك مالوش حل    ضحك مالوش حل  Icon_minitimeالجمعة مارس 11, 2011 3:51 pm

مره واحد بلدياتنا راح للدكتور وقاله
يادكتور عندى صداع جامد اوى
ساله الدكتور :انت بتنام و الشباك مفتوح
ولامأفول؟ قاله :مقفول
قاله الدكتور جرب تنام و الشباك مفتوح وتعالى بعد اسبوع
قام بلدياتنا مروح و فتح الشباك قبل ما ينام
وبعد اسبوع راح للدكتور .سأله الدكتور الصداع راح
فقاله بلدياتنا يا ه يا دكتور
الصداع راح و الغساله راحت و الثلاجه راحت و البوتجاز راح و التليفزيون راح و كل حاجه راحت
بصراحه النوم علي الارض مافيش احسن منه
مساطيل قاعدين يحششوا
الأول : تعمل ايه لو البوليس جه
التاني : هتدحرج واقع من الشباك كاني ولعه
فجه البوليس وصاحبنا عمل كده
والثاني قلده ووقع عليه فنفض كتفه وقال احرقونا بقه
مرة واحد فرارجي ماشي بالعربية بتاعت الفراخ علي الطريق.. راح موقفه ضابط شرطه وقاله : انت بتأكل الفراخ دى ايه راح الفرارجي قال : بأكلها علف و برسيم ... شخط فيه الظابط و قال انت راجل مهمل ازاي تأكل الفراخ علف و برسيم هات رخصك ... الفرارجي: خلاص يل بيه حرمت و دي أخر مرة... و هو ماشي علي الطريق قابل ظابط تاني : قاله انت بتأكل الفراخ دى ايه ... قاله بأكلها لحمة و كفتة ... شخط الظابط و قال أنت راجل مفتري إزاي تأكل الفراخ كفته و لحمه و احنا مش لقيين ناكل هات رخصك ... الفرارجي خلاص حرمت و ديه أخر مرة ... الظابط خلاص سماح ... و هو ماشي علي الطريق قابل ظابط تالت قاله : انت بتأكل الفراخ ديه ايه ... قاله الصراحة يا بيه أنا بديلها مصروفها و هي بتنزل تجيب الأكل
مره فيل اتقدم لنمله فاهلها ماوافقوش فقالت لهم: حرام عليكم الفيل الى فى بطنى
عشرة صعايدة بيتعلموا ربط الكرافتات تسعة ماتوا وواحد فى حالة حرجة
عملوا مسابقة لتعجيز الكمبيوتر كل ما حد يسأله سؤال يجاوب عليه فى اقل من دقيقة جه واحد بلدياتنا حط ورقة فيها السؤال بتاعه الكمبيوتر اتحرق وطلع دخان قالوا له : سؤالك كان ايه بلدياتنا : جلت له ابو جردان جبل ما يخلف جردان كان اسمه ايه؟
مرة واحد بلدياتنا زار الهرم ,فقال يابوى كل دى حتت جبنه نستن
واحد بلديتنا رجع بيته لقى مراته فى السرير مع أثنين .. صرخ وهاج مراتى بتخونى ... بسرع رد عليه شاب منهم احنا الكاميرا الخفية لو مش عايز تذيع قول ما تذيعشى ... رد بلديتنا لأ ذيع خللى الناس تنبسط
اثنين طرش قابلوا بعض على المحطة الأول: لوسمحت هى دى محطة مصر الجديدة؟.. على الحديدة؟ ..انتة باين هليك طالب احسان.. بذر الكتان؟.. معرفوش ..مابتحبهوش؟.. لية كاف اللة الشر؟.. راس البر؟.. دة مصيف محترم.. الهرم انخرم؟.. خسارة دى كانت حتة جميلة.. عايز بليلة؟.. انتة باين عليك جعان.. تعبان.. اشوفلك حنتور؟ دة واقف ادام العمارة امارة.. انتة شايفنى بتأمر؟.. متأخر دى لسة ماجتش 3 مراتك شحاتة؟طب شوفلها شغلانة تاكل منها عيش.. خيش؟ لا دا صوف انجليزى.. بنتك زيزى ربنا يخلى.. لأ دا مش انتاج محلى دا من بلاد برة.. المبرة؟.. انتة باين عليك تعبان ..دخان؟.. مابشربوش اصل اسعارة حراقة
كريم حلاقة.. انا بستعمل انجرام.. انا قليل الاحترام طب دانتة قليل الزوق.. باب اللوق؟.. تبقى دى مش محطة مصر الجديدة
واحد بلدينا دق مسمار في صدر ابنه عشان يعلق عليه البزازة.
واحد بلدينا شرب قهوة الكراسي وقفت في زوره.
واحد بلدينا لبس قميص مشجر علشان العصافير تقف عليه.
ست ركبت اتوبيس وهى شايلة ابنها الصغير، جت تدفع التذكرة الكمسارى اتخض أول مابص للولد
وقال: اللهم احفظنا، انا عمرى ما شفت عيل وحش كدة، غطيه يا ست حرام عليكى! الست زعلت قوى، وقعدت فى كرسيها تعيط بحرقة، الراجل اللى جنبها سألها: مالك يا مدام، بتعيطى ليه؟
الكمسارى ده ماعندوش دم، قل أدبه علي وانا خفت أرد عليه
تخافى تردى ليه؟ الاتوبيس ما فيهوش رجالة؟
ردى عليه ولو فتح بقه بكلمة نخرشمه
عندك حق، أنا حأروح أبهدل كرامته
عداكى العيب، شيلينى النسناس بتاعك بقى علشان تعرفى تتخانقى براحتك
اتنين بلدياتنا راحوا يصطادوا واحد صاد والتاني ضاد
واحد بلديتنا وصل مصر فبص على عمود نور مكتوب عليه للايجار فقعد يخبط على الععمود فمردش عليه حد فسأل واحد معدى فى الشارع
بلدياتنا : هو مفيش حد هنا ولا ايه؟
الراجل : مش عارف مع ان النور مولع
ميكانيكي اشترى سرير نام تحتيه
واحد بلدياتنا واقف و معاه ارنب فعدّا عليه واحد و قال : بكام الحمار اللي معاك ده؟ فقاله: ده ارنب يا عم ! فقاله:ان مش بكلمك انت..انا بكلمه هو!
مرة واحد من بلدياتنا اشترى مراية.
الصبح مراته بصت فيها و فضلت تعيط.
راحت للعمدة
و قالتله يا عمدة ...جوزي اتجوز علي.
فقال لها العمدة تعالي نروح نتأكد.
فراح و بص في المراية و قال ده جاب عمدة تاني كمان
واحد احول ابو مات دفن امه
مرة واحد غلس قابل واحد غلس قالة تيجي نغلس قاله لأ قاله ليه قاله غلاسه
ليه الفراعنة كانوا عيال ؟؟؟
علشان كانوا بيكتبوا على الحيطة
مجموعة من الكلاب قاعدين مع بعض بيتكلموا فى موضوع
الأول قال: هوهو
التانى قال: هوو هو
التالت قال: هوووهوو
راح الرابع قال وووووووو
رد عليه واحد قاله لوسمحت ما تخرجش عن الموضوع
مره واحد بلدياتنا نزل البحر كان في سحب كسب عربيه
مــرة واحد بلدياتنا ماشي مع صحبته فـشافت أبوها
البنت : أمشي أبويا جــي
بلدياتنا : إيه يعني قوليلو أخوكــي
مــرة واحــد فكهاني أمه مــاتت قـال
المـوز علـينا حــق
رومانسى بس منسى

ضحك مالوش حل  Empty
مُساهمةموضوع: جامدين اوى والله ههههههههه    ضحك مالوش حل  Icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 12:01 pm

Very Happy lol! lol! lol! Very Happy cheers cheers ههههههههههههههههههه

ضحك مالوش حل
صفحة 1 من اصل 1