منتديات امير العذاب
نحن سعداء جداً لاختيارك بأن تكون واحداً من أسرتنا و نتمنى لك الأستمتاع بالإقامة معنا.

مع أطيب الأمنيات
إدارة المنتدى
منتديات امير العذاب
نحن سعداء جداً لاختيارك بأن تكون واحداً من أسرتنا و نتمنى لك الأستمتاع بالإقامة معنا.

مع أطيب الأمنيات
إدارة المنتدى
منتديات امير العذاب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى امير العذاب يرحب بالسادة الزائرين والاعضاء الجدد ونتمنى ان يتم قضاء وقت ممتع معنا دائما ونعدكم بكل ماهو جديد دائما معنا ادارة المنتدى بلال الاسناوى ( امير العذاب )

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ضحك للركب

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
امير العذاب
Admin
امير العذاب

ضحك للركب  Empty
مُساهمةموضوع: ضحك للركب    ضحك للركب  Icon_minitimeالجمعة مارس 11, 2011 3:51 pm

واحد اعمى ربنا شفاه اتشل من الصدمه
ليه النملة مش رادية تركب الفيل أودامها على العجلة؟
عشان بيلعب فى الجرس
واحد بلدياتنا مؤدب شاف ساعته واقفة قام جاب لها كرسى!
مره واحد عنده عربيه "نيو آيز" ركن جنب عربيه سيات و قال يغفل شويه...مافيش 5دقايق و جه صاحب السيات يخبط علي الأزاز , صاحب المرسيدس فتح يشوفه عايز ايه.. صاحب السيات طلب منه كوبايه ماج الراجل أستغرب أوي و سأله ؛ تعمل بيها أيه قاله اصلي نسيت الكوبايات في العربيه التانيه و عايز أشرب النسكافيه بتاع الساعه أربعه الراجل قاله يعني عايز تفهمني ان انت عندك مكنه قهوه في السيات.. قاله اه ايه المشكلة صاحب المرسيدس قاله لأ ما عند يش ..و التاني مشي شويه و رجع تاني يخبط علي الأزاز صاحب المر سيدس فتحله تأنى قاله عايز ايه تاني؟؟؟ قاله لو سمحت الاقي عندك شريط فيديو فاضي؟ الراجل قاله ح تعمل به ايه رد عليه : أصل في برنامج حلو قوي علي الدش و عايز اسجله الراجل قاله بقي انت عندك تليفزيون و فيديو و دش في العربيه السيات ؟؟؟؟ قاله أه .. بتاع المرسيدس قاله لآ ماعنديش شرايط و يالا امشى من هنا بقي....الراجل بتاع المرسيدس كان ح يتجنن راح علي التوكيل بتاع المرسيدس و قالهم بقي السيات فيها دش و فيديو و تليفزيون وكمان مكنه قهوه و انا اللي عندي نيو ايز ما فيهاش الكلام ده!!!!!قالوا له دي كلها كماليات.. قالهم لأ انا عايز كل الحاجات دي عند المهم ركبوها له في العربيه الراجل راح علشان يغيظ بتاع السيات قعد يدور عليه في مصر كلها لغاية ما لقاه راكن في شارع جانبي راح راكن جانبه و نزل يعمل انه عايز يستلف منه كوبايه الراجل قعد يخبط يخبط يخبط ما حدش فتح , فضل يخبط يجي ساعه في الأخر بتاع السيات فتح له و هو متضايق قوي قوي وقال و هو بيزعق :"عايز ايه؟؟" بتاع المرسيدس قاله ممكن كوبايه علشان اشرب النسكافيه بتاع الساعه 4, بتاع السيات قاله : بقي بتطلعني من الحمام علشان كوبايه
واحدبلدياتنا مراته اغمى عليها شممها رجله
واحدبلدياتنا طخوه 4 رصاصات فى دماغه جاله صداع
واحدبلدياتنا رفع قضية وقعت عليه!
مره عشرة بلديتنا ماشيين ورا بعض وقعوا في حفرة واحدة
عملوا مسابقة لاسرع واحد يصطاد ارنب برى من مغارة مهجورة
الامريكى دخل المغارة وخرج بعد 10 دقايق وفى ايده ارنب
الالمانى دخل المغارة وخرج بعد 7 دقايق وبرضه فى ايده ارنب
بلدياتنا دخل المغارة وغاب خمس ايام دخلوا يطمنوا عليه لقوه ماسك اسد بيضرب فيه وبيقول له : جول آنى ارنب 00جول آنى ارنب
مرة واحد بلدياتنا كان ماشي في شارع ضلمة فلقى مجموعة من قطاعين الطرق فسألوه إنت معانا ولا مع التانيين
فإتخض الراجل وقالهم:طبعا معاكم فقتلوه وهم بيقولوا هع..:احنابقى التانيين
عوضين عمال يخبط دماغه في الحيطة لحد ما دماغه اتفتحت
امه بتساله: مالك يا واد يا عوضين
ضحك اوي و بطل خبط دماغه و قال: ايييييييوه عوضين - هو ده اسمي
قهوجى خلف ولد من غير وش
واحد فشار بيحكي مغامراته لصاحبه الغلس
الفشار : كنت ماشي مره في الصحره طلع عليا اسد فضلت اجري اجري لغايه ما لقيت عماره طلعت فيها
الغلس : يا كداب هو في الصحرة في عماره
الفشار : اه اسف فضلت اجري اجري لغاية ما لقيت شجره طلعت فوقها
الغلس : قال له يا كداب هو في الصحرة في شجره
الفشار : اه اسف فضلت اجري اجري لغايه ما لقيت جراج دخلت فيه
الغلس : يا كداب هو في جراج في الصحرة
الفشار : فضلت اجري اجري لغاية ما أكلني ارتحت ؟
واحد احول وواحد اهبل فتحوا محل طعمية الاحول بقى يعمل الطعمية و يحطها برة الطاسة ،و الاهبل يقول طشششش !!
مره واحد بلدياتنا ، جه يًًزوّّر فلوس ، فقال يجرب ورقة عشرين جنيه ، فراح رسمها كويس أوي ، وكتب بدال العشرين .. تمانتاشر ونزل مصر عشان يفكها ، فقال لواحد ممكن تفكهالي جنيهات ، فقله الراجل زورتها ازاي ، فبلدياتنا خاف ، و خد بعضه و رجع بلدهم و بيفكر ازاي الراجل عرف انها مزورة ، فراح يجرب يفكها من ابن عمه ، فقال لابن عمه ممكن تفكلي تمانتاشر جنيه دي جنيهات ، فقله ما فيش جنيهات فكه ، تاخد ورقتين بتسعة ..
واحد كان ماشي في جنازة مراتة وقاعد يضحك فواحد صاحبو قالو هوا انتا بنضحك قوي كدا لية
قالو اصلي اول مرة اعرف هي ريحا فين - هاهاه هي
واحدبلدياتنا اشتغل شوية فى المرور.. اشترى شقة لقاها ضيقة عملها اتجاه واحد
واحدبلدياتنا اول مرة يسوق طيارة هليكوبتر حس ببرد قفل المروحة
مرة واحد راح السودان بالليل مالقاش حد
مرة واحد بلدياتنا الباب افل على صباعه الباب ازرق
بلدياتنا للدكتور البيطرى : الحمار تعبان جوى يا دكتور
الدكتور البيطرى : حط الدواء ده فى خرطوم وحط طرف الخرطوم فى بقك والطرف التانى فى بق الحمار وانفخ
تانى يوم لقى بلدياتنا جاى وتعبان جدا ساله: مالك؟؟
بلدياتنا: الحمار هو اللى نفخ الاول
رومانسى بس منسى

ضحك للركب  Empty
مُساهمةموضوع: والله انا موت من الضحك حلوه اوى يارب دايما نلاقى الجديد هنا تسلم يا غالى   ضحك للركب  Icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 12:08 pm

مره واحد عنده عربيه "نيو آيز" ركن جنب عربيه سيات و قال يغفل شويه...مافيش 5دقايق و جه صاحب السيات يخبط علي الأزاز , صاحب المرسيدس فتح يشوفه عايز ايه.. صاحب السيات طلب منه كوبايه ماج الراجل أستغرب أوي و سأله ؛ تعمل بيها أيه قاله اصلي نسيت الكوبايات في العربيه التانيه و عايز أشرب النسكافيه بتاع الساعه أربعه الراجل قاله يعني عايز تفهمني ان انت عندك مكنه قهوه في السيات.. قاله اه ايه المشكلة صاحب المرسيدس قاله لأ ما عند يش ..و التاني مشي شويه و رجع تاني يخبط علي الأزاز صاحب المر سيدس فتحله تأنى قاله عايز ايه تاني؟؟؟ قاله لو سمحت الاقي عندك شريط فيديو فاضي؟ الراجل قاله ح تعمل به ايه رد عليه : أصل في برنامج حلو قوي علي الدش و عايز اسجله الراجل قاله بقي انت عندك تليفزيون و فيديو و دش في العربيه السيات ؟؟؟؟ قاله أه .. بتاع المرسيدس قاله لآ ماعنديش شرايط و يالا امشى من هنا بقي....الراجل بتاع المرسيدس كان ح يتجنن راح علي التوكيل بتاع المرسيدس و قالهم بقي السيات فيها دش و فيديو و تليفزيون وكمان مكنه قهوه و انا اللي عندي نيو ايز ما فيهاش الكلام ده!!!!!قالوا له دي كلها كماليات.. قالهم لأ انا عايز كل الحاجات دي عند المهم ركبوها له في العربيه الراجل راح علشان يغيظ بتاع السيات قعد يدور عليه في مصر كلها لغاية ما لقاه راكن في شارع جانبي راح راكن جانبه و نزل يعمل انه عايز يستلف منه كوبايه الراجل قعد يخبط يخبط يخبط ما حدش فتح , فضل يخبط يجي ساعه في الأخر بتاع السيات فتح له و هو متضايق قوي قوي وقال و هو بيزعق :"عايز ايه؟؟" بتاع المرسيدس قاله ممكن كوبايه علشان اشرب النسكافيه بتاع الساعه 4, بتاع السيات قاله : بقي بتطلعني من الحمام علشان كوبايه.... هههههههههههههههه

lol! lol! lol! lol!

ضحك للركب
صفحة 1 من اصل 1